Torsdag 13 februari 💕

Vilken vecka 💕 
Mitt jobb Ă€r fan det bĂ€sta! SĂ„Ă„Ă„ glad att jag kunde byta tillbaka. Tacksam Ă€r bara förnamnet. 

Som sagt, bra vecka pĂ„ jobbet men Ă€ven bra vecka hemma. Varje dag har jag trĂ€nat eller gĂ„tt en lĂ„ngpromenad, Micke har till och med varit med. "Va duktig du Ă€r" tĂ€nker ni. 
- Japp, det tĂ€nker jag med! 😅
 min kropp har fĂ„tt en riktig chock om inte annat. Jag Ă€ter inget godis alls, trots att jag fick en chokladask igĂ„r av mamma och pappa. Min absolut favoritchoklad dessutom. Jag grĂ„ter lite inombords nĂ€r jag ser den. Men jag ska inte vika mig! Jag Ă€r stark.. haha.
Jag Ă€ter allt i matvĂ€g, men mindre portioner. Egentligen Ă€r maten min stora last i livet. Jag kan vara proppmĂ€tt, men Ă€ndĂ„ Ă€ter jag mer. Bara för att det Ă€r gott. SĂ„ in i helvete dumt. Jag vet. Men vafan, mat Ă€r det bĂ€sta som finns. SĂ„ fort jag slĂ„r upp ögonen pĂ„ morgonen tĂ€nker jag pĂ„ vad jag ska Ă€ta pĂ„ kvĂ€llen. Jag Ă€lskar mat! I really do. 

Well.. nog om det! 
Idag efter jobbet skulle v rida. Men blev instĂ€llt. Jag och v drog istĂ€llet till lekparken. Sara, barnen, Ida och Nils var dĂ€r. FörĂ€ldrarna frös. Barnen lekte hysteriskt. 

NĂ€r vi kom hem drog Viggo i sig tre pannkakor och jag gick en lĂ„ngpromenad. SĂ„Ă„ skönt! 
Nu ligger jag i soffan, nedbĂ€ddad med ansiktsmask och tittar pĂ„ "i huvudet pĂ„ en gĂ€rningsman". Fattar inte vad folk hĂ„ller pĂ„ med.. skaffa ett jobb för fan! 

(null)