Onsdag 13 januari.

Imorgon är det äntligen jobb igen! 🙌🏼 
Det ska bli så roligt! 

Vi åt en superfrukost. Smoothie, toast och bär framför en film med massa tända ljus. Så mysigt! 

Sen började vi städa här hemma. Vi greja hela dagen, så nu är huset i toppskick! Det händer ju sällan. Det känns så skönt när det väl är klart. 

På eftermiddagen var vi ute en sväng. Skönt med friskluft. 

På kvällen tog jag en promenad, men mina nya hörlurar som kom hem idag. Tror ni inte att de dör, bara så där mitt i promenaden. Alltså jag håller på att bli galen. Vad fan är det för fel? Tål de inte kyla? 

Händer det igen inom en snar framtid blir jag bananas! 🍌

Imorgon efter jobbet ska jag åka direkt till Västerås. Då ska jag på skoterkurs. De ni! Det ska bli skoterförare av mig också. Jag har ju en skoter, men inget förarbevis. Bra start iaf! 

(null)