Lördag.


Kom hem vid 23 igår kväll, gick in i köket och såg att en soppåse hade läckt. Jag hade äckel på hela golvet och på mattan. Bara för mig att börja göra rent hela köket. Kändes jättekul att hålla på med sånt så sent. :( Men mitt kök blev iaf rent. Mattan kunde jag skrubba, så den är ok igen :)

La mig för att kolla på ett Dhw avsnitt, men Bergis ringde. Tror vi prata över en timme. Fattar inte hur vi alltid kan ha så mycket att prata om. Helt sjukt! Mitt hjärta <3

Jobbar bara till kl 15 idag, sen är det helg i 27 timmar. Sen är det dax för ett 43 timmars pass. Yeeeey!

Visst ja.. I tisdags va jag hos min Dirty :D Vi åkte till stan. Jag fick världens finaste födelsedagspresent av henne. En jättefin MK plånbok. Är så sjuuuuuuktnöjd över den!!!! <3 Vi käka lunch, köpte jeans, keps och jag köpte gummistövlar. Hittade så bra grejer! :D Mycket nöjd tjej! '

Nope, om jag ska jobba lite nu då? Haha.

Pusshej :)