Söndag.

Jobbade till kl 16 igår. Superbra arbetspass :) 
När jag kom hem var det öl och grillning hemma. Hängde med dom ett tag, somnade kl 21! 

Idag var jag upp kl 8 åkte ut till mina föräldrar i Kumla och åt frukost. Vi åkte direkt till Västerås efter frukosten. Köpte matbord och stolar. Superfint :) 

När jag kom hem stressade jag till träningen. Kettlebell i 60 min. Kuuuul :D ställde mig på vågen idag. JAG HAR GÅTT UPP I VIKT istället för ner! M försökte peppa mig "det är muskler Sofia." Meeeeen jag vill inte gå upp, jag vill gå ner!! :( känner mig lite deprimerad faktiskt.. Fick en chock! 

Nu har jag duschat och smort in mig. (Googlade ordet smort och det är tydligen rätt?!) nu luktar jag kokos och vanilj :) ikväll ska vi grilla igen. Älskar grillat :D



Har aldrig blivit så svettig som idag!