Fredagen den 31 oktober.

Skolan idag var bra! Vi har ett jättespännande ämne. Om många diagnoser och dess behandling. 👍 
Är ledsen för att det snart slut. Nästa termin är det praktik och examensarbete. Då kommer vi aldrig vara i skolan. Tråkigt :( Tycker om min klass så mycket ❤️ 

När jag kom hem målade jag klart ute. Hade Astrid ute med mig. Hon var jättefeg till en början. Hon satt mest på trappen vid mig. När Micke kom hem blev hon tuffare och stack iväg. Hon klättra i massa olika småträd. Mer en apa än en katt. Han vi fick Astrid av kom över. Då tar hon det största trädet hon kan hitta och klättrar högst upp! Såklart kommer hon inte ner. Hon sitter där och skriker, jag har panik. Ber Micke ringa brandkåren, komma med en stege, klättra upp själv.. Tillslut ramlar hon och jag hinner precis slänga mig så jag fångar henne! Kände mig som värsta supermorsan 😉 

Nu har jag fixat en liten pumpa som står på trappen. 🎃  Micke kommer snart med mat 😍 

Ha en fin fredag!



1
Big

Hahah vilken söt liten pumpa du gjorde :D

Svar: Hahaha taaack boo boo ;)
sofiagehlin.blogg.se