Lördag 28 februari.

Vaknade av Astrid, fast då var klockan 08. Så det var ok att bli väckt. Alltså hon luktar så himla gott på morgonen. Jag och M vill bara pussa sönder henne! MEN imorse vaknade jag på fel sida, jag hade sovit dåligt, ont i ljumskarna och ingen frukost hemma. Så det var en riktig skitmorgon! 
 
M bara låg o soffan, blev vansinnig på honom så jag gick upp och börja göra i ordning mig.
Mamma hade sagt att hon skulle ha ljusparty på eftermiddagen. Jag var inte alls sugen på att gå, men hade ju lovat henne. Så jag tänkte att jag kunde göra mig i ordning och hänga hos mamma. Men då börja M härja om att vi skulle kolla på solsidan. Så jag offrade mig. Jag hängde med honom. När jag väl skulle åka hitta jag inga kläder. Så jag kasta mina strumpbyxor och skrek att jag skiter i det där jävla ljuspartyt. M försökte lite snällt "Men Sofia, åk nu. Du ska ju få fotvård av Camilla." Så jag åkte väl då.
 
När jag öppnar dörren in till Kumla får jag en chock! Där står nästan alla av mina vänner och skriker "SURPRISE" Jag går ut och stänger dörren igen! Fick sån chock!!! Där va Frida, Frida, Anna, Big, Maria, Mickis, Big, Vickan och mamma. Diana och Madde saknades ♥ Dom hade fixat en sån sjukt fin baby shower till mig! Alltså jag kan inte fatta vilka jäkla vänner jag har! Är så lyckligt lottad som har alla er ♥ 
 
Först fick jag fotvård av Camilla samtidigt öppnade jag alla fina presenter. Herreguuuud va med grymma grejer vi har fått! Sen hade alla tagit med bilder på sig själva när dom var små, så fick jag gissa vem som var vem. Hade rätt på ALLA! Sen fick jag berätta ett roligt minne jag har haft med varje person. ♥
Efter det fikade vi, gissade storlek på min mage. Big sööööög på det! Hon trodde att min mage skulle vara typ 167 cm... HAHA! Sen fick alla gissa vilken dag han kommer, hur lång han kommer vara, hur mycket han väger osv. JÄTTEKUL! Kul å läsa sen :D
Sen fick jag gissa vilken chokladsort i blöjor. HAHA såg så sjukt äckligt ut!
 
 
Massa fina kläder Räkan fick!
 
 
Äta med klass ;)
 
 
 
 
Kolla tårtan, en RÄKA :D
 
 
 
JAG ÄLSKAR ER !!! 
 
2
Maria

Jag pratar nog för alla när jag säger att vi älskar dig också, bästa fillilotti❤️! Jag är så glad att allt blev så lyckat och att du tyckte om alla gåvor😃 Som vi har tisslat och tasslat med det här haha, äntligen behöver man inte känna sig skyldig till något😂👍 Ses snart hjärtat! Pussåkram💋

Big

Vi älskar dig också. Sofia Fors ich Lina saknades också 😘
Jaaa vi har känt oss så sjukt skylldiga så set är riktigt skönt nu när det blev så bra och du blev så nöjd!
Bästa med dagen var dock när lilla O sa hej till mig ☺️ Lycklig tant ☺️👏❤️