Söndag 31 maj.

Vilken helg! 

I fredagskväll ringde min mamma och grina. "Ziimba har kommit hem. Han kan inte gå, han bara fräser åt mig!"
Jag ringer och grinar hysteriskt till micke. Micke är med min pappa, så dom åker till Kumla. Blev en raketfärd till Strömsholm 😢 
Ziimba hade alltså blivit påkörd han oxå. Tyvärr fick dom avliva den andra katten. Men Ziimba klarade sig med en trasig höft. Tack gode Gud ❤️ 

I lördags åt vi frukost i Kumla. Sen åkte vi hem och började göra i ordning här hemma. Vid 17 kom allihopa. Vi grillade, drack drinkar och dansade 🎉 
Återigen, tack mina vänner ❤️ 

Idag åker mamma och pappa till Strömsholm för att hämta prinsen. Han får bara röra sig på en liten yta, så att han inte överanstränger benet. Lilla 💜 
Ikväll ska vi göra morsdagmiddag och mysa med vår lilla man.