Måndag 30 maj.

Underbara dag ☀️ 
Morgonen började med att Micke återigen gör en superfrukost. Jordgubbar, äggmackor & massa annat gott! Vad har jag gjort för att förtjäna denna man? 💕 

På förmiddagen åkte jag & V till Västerås. Åkte hem till Katia & hennes barn. Barnen lekte massor i flera timmar! När vi kom hem tog vi oss ett dopp i sjön. Lite kallt men skönt! 

Beställde massa kläder till mig själv imorse. Hoppas att jag kan ha allt. Behöver uppdatera garderoben en hel del! Köpte baslinnen, en långklänning, jumpsuit, hängdelbyxor osv osv.. 👌🏼 

Snart dags att natta bebis 💤💤💤



3
Anonym

Du visar tutten

Sofia

Hahaha!! Det såg jag inte ens. Får beskära bilden. Misstänker att dom flesta har sett den nu 😂

Sofia

Hahaha!! Det såg jag inte ens. Får beskära bilden. Misstänker att dom flesta har sett den nu 😂