Torsdag 31 augusti.

Sista dagen på den sista sommarmånaden & den regnade bort. ☔️ 

Ganska mysigt faktiskt. Ser fram emot hösten. Tjocka tröjor, elda i kaminen, tofflor, tända ljus, gula träd osv osv.. 

Imorse öppnade jag på fritids, så var på jobbet vid 06.15 mysigt tycker jag! 
Dagen har flutit på bra. Den har gått snabbt. Möte på eftermiddagen, åkte från jobbet vid 18. Så 12 timmar har jag hängt på jobbet. 
Imorgon har jag fredagsfikat. Jag var lat & åkte till åkrahallen för att köpa chokladbollstårtor. Orkade verkligen inte ställa mig å baka. Helt färdig! Längtar såååå till helgen ❤️
Då ska jag bara mysa med min lilla älskling! 

Har även sökt hjälp för min haka nu. & det var som jag misstänkte. Jag har acne. Jag har fått någon salva som jag ska använda morgon & kväll i 6 månader. Har det inte blivit bättre efter 6 veckor kommer jag få en remiss till hudkliniken. 

Nu är det äntligen dags för sängen. Sov så gott ❤️