PANIK!!

Dagen har varit bra, jag & Viggo åkte ut till mina föräldrar & åt frukost där. Han blev kvar & jag åkte hem för att fixa inför imorgon (TJEJFEST). Vid 12.30 åkte jag till "Hair by Linn" för att fixa mitt hår. Hon får fasiken till ALLT! Blir lika jäkla nöjd varje gång! 😍 före & efterbild kommer. ✌🏼


På eftermiddagen var jag & V hemma själva. Vi tvättade, körde fyrhjuling & öste på studsmattan. När m kom hem gjorde vi tacos & lekte. Viggo sa "stinna in gubben grinden" att vi skulle stänga in pappa innanför kamingrindarna. Så där satt Micke som ett fån & lekte monster 😂

Micke cyklade ner till tinget för att fira Samuel som fyller år. Jag var själv hemma med Viggo, som sov. Jag gick runt här i godanro, städade & pratade i telefon med Madde. Helt plötsligt dyker det upp en kvinna utanför huset. Jag säger till Madde stt hon INTE fick lägga på. Min magkänsla sa ifrån direkt. Hon var så sönderknarkad att hennes tänder var svarta piggar. Hon blev otroligt hotfull & skulle in i huset. Hon kallade mig för både det ena & det andra. Gjorde trappar försök att slänga sig förbi mig & ta sig in. På nått vis lyckas jag ta mig in i huset, slänga mig på dörren & låsa ALLA dörrar jag kunde. Hon slängde sig efter & röck i dörren. Jag ringde polisen, på 112.. efter 40 jävla sekunder svarade dom fortfarande inte! Jag ringer Madde som skriker att jag ska ringa polisen igen! Får tag i polisen som inte skickar ut någon bil. "Tyvärr, vi är överbelastade"
Micke kom hem på 6 minuter! Han cyklade som ett svin. Han visste mkt väl vem denna kvinna var & hon har tydligen försökt tänt eld på mellandamnen förut. Psykiskstörd med andra ord. Alla vi har pratat med ger oss rådet att åka härifrån. Att denna kvinna inte är att leka med. Jag är LIVRÄDD! 
Vad hon vill vet jag inte.. tydligen så har hon någon anknytning till mellandamnen, så som det var förut. 

Iaf så vill Micke att jag väcker Viggo & åker till Kumla. Jag känner inte att jag vill väcka honom & dra i väg. Men vill samtidigt inte vakna upp till någon eldsvåda heller.. 
jag kommer inte kunna sova inatt. Det är en sak som är säker! 

1
Diana

Omg vad läskigt /D

Svar: Vidrigt 😫😫😫
sofiagehlin.blogg.se