2 0 1 8 ✨

Helt ärligt så har 2018 varit ett av mina absolut bästa år! 

• Det började med att jag bytte jobb. Ingenting jag egentligen ville. Jag älskade särskolan, bästa arbetsplatsen jag varit på. Det var lönen som styrde och tack och lov trivs jag väldigt bra på min nya arbetsplats. 
Som sagt, så bytte jag från Heby kommun till Sala kommun. Många fördelar med det bytet! 

• Viggo fyllde 3 år. Det firades på Leos lekland. 

• Jag blev 28..

• Jag hade den mest fantastiska sommar man kan tänka sig. Så mycket kul jag har gjort. Det mesta är med Viggo, men även massa roligt med mina vänner. Framför allt Sara. Vi har åkt båt, vi har varit på leksand sommarland, vi har badat, solat, druckit drinkar, festat, umgåtts, ätit god mat, sena kvällar, husbilssemester, Legoland, Rättvik, flugit helikopter, cykelturer. Listan kan göras lång! 

• bröllop

• Micke 36 år

• sälen - var på stugvisningar. 

• Julen ❤️ 

• och nu sist men inte minst nyår som kommer att firas med fina vänner 🥂 


Detta år har verkligen på alla sätt varit en toppen år! Jag och Micke har firat vårt nionde år ihop. Det är inte fy skam. 
Vi har påbörjat vår hallrenovering. Jag blev äntligen klar med övervåningen i somras. Det tar sig. Det blir bara bättre och bättre! 
Jag har umgåtts otroligt mycket mer med vänner detta år och det är jag så glad för! Finns inget bättre än vänner. Jag älskar er. 
Sen min fantastiska familj. Mamma, pappa och lillebror. Hur skulle jag klara mig utan er? 

(null)