Lördag / påskafton 🐥

Lördagen började med sovmorgon för min del. Micke är alltid uppe med Viggo på morgonen. Så jag får 99 gånger av 100 sova. Bäst! 

Efter frukosten gick vi ut & letade påskägg. Sen gick vi in & görde en ordentlig storstädning. Älskar rent & fint, ordning & reda. Imorgon ska jsg rensa i lillens leksakslådor. Galet med leksaker nu. Skönt att det är långt kvar till jul! 

Iaf så efter storstädningen gick vi ut på altanen & åt lunch. Supermysig. Sen lekte Viggo & jag solade. Viggo sa flera ggr hur mysigt det var att vara ute i solen. Han är så tacksam min lilla man. För allt! På eftermiddagen åkte vi till Kumla & åt påskmiddag. Svingott! Mysig eftermiddag kväll där. I bilen på vägen hem somnade Viggo (& sover än) , jag bar in honom, klädde av, tvättade händerna, tappra försök att borsta tänderna, puffa, för att sedan bära upp till sängen. Han sov igenom allt. Hela rubbet! Skapligt trött! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Va drygt! Ingen av bilderna kom i ordning.. jag avslutade iaf kvällen med ett glas rött & ett berg med kläder som skulle vikas. 

Sov gott!