Torsdag 31 maj.

Wow va det händer saker just nu. Det är fullt upp med det mesta & jag älskar det. 

Jobbet har gått bra idag. Dagarna går så otroligt fort. Det är förmodligen för att vi har så mycket att göra så man knappt hinner kolla på klockan. Jag gillar det. Bättre det än tvärt om.. 

Cyklade till jobb & dagmamman imorse. Så härligt att kunna cykla. Eller egentligen inte. Jag hatar verkligen det, men jag spar pengar & på miljön. Plus att Viggo njuter av varje sekund. Så det får vara värt det! 

Efter jobbet tog jag & v en cykeltur till Ica. Hämtade ut Viggos supersnygga glittervans & min jacka. Jag känner mig sjukt osäker. Meeeen så svårt att hitta en jacka jag tycker om. Det har alltid varit ett problem för mig. Så jag tror att det blir en keeper. Kan vara roligt att ha någon annan än min lättviktsjacka som jag har i alla väder. 

(null)

Vad säger ni? Behålla? 

Viggos skor är iaf säkrade! Vill ha lika 😍 

(null)