FREDAG đŸ€©

Underbart med fredag, Ă€ntligen! 
Dock otroligt hĂ€ndelselös eftermiddag. Kom hem till 14. La mig i sĂ€ngen och lyssnade pĂ„ ljudbok. Tog ett bad vid 17, lyssnade pĂ„ mer ljudbok. Vid 19 kollade jag pĂ„ en film och Ă„t kvĂ€llsmat, det serverades kex och fanta. Vid 20 kom Viggo och Micke hem. Vi mös i soffan en stund till innan det var dags för honom att sova. Vid 21 satt Micke pĂ„ en svintrĂ„kig film. Jag var uttrĂ„kad, sĂ„ jag attackerade honom tills han tröttnade pĂ„ mig. DĂ„ var fighten igĂ„ng och jag fick ur mig lite energi. Jag vann oxĂ„, det var Ă€ndĂ„ det som var huvudsaken. 

SĂ„ jĂ€kla trĂ„kig dag. Har egentligen inte kĂ€nt för att göra nĂ„tt annat heller. Men nu kryper det i kroppen pĂ„ mig. Rastlös Ă€r bara förnamnet. Nu skulle jag lĂ€tt kunna ta en lĂ„ngpromenad. Men jag vĂ„gar inte. Har upptĂ€ckt att precis vid vĂ„rt hus, en bit in i skogen Ă€r det nĂ„n jĂ€kla knarkarkvart. SvinlĂ€skigt nĂ€r man cyklar hem i mörkret och ser fullt med pĂ„tĂ€nda mĂ€nniskor i skogen. Creepy! 

Nu ligger jag i sĂ€ngen igen. Redo för att sova. Imorgon vĂ€ntas ridskola. Viggo Ă€r sĂ„Ă„ laddad! Sen ska det Ă€tas krĂ€ftor med min Hedberg. Det gillar jag. Mest min Hedberg, men krĂ€ftor Ă€r bra det med. 

(null)