Söndag 31 mars ☀️

Vilket fantastiskt väder vi har haft i helgen! Igår gick vi en långpromenad på förmiddagen. Viggo cyklade och jag gick. Sjukt skönt! När vi kom hem från promenaden åt vi pizza i solen på altanen. 

På eftermiddagen var vi ute och städade ur bilen. Min bil såg ut som en riktig sopbil. Hittade en gammal hamburgare mellan sätena. Fattar ni så äckligt! Men nu är den ren och fin.. iaf på insaidan. När jag var klar kom Micke ut med glas och bubbel. Vi firade lördag och fint väder. Underbart! 

På kvällen hängde jag och Frida hemma hos Sara. Vi lagade mat och babbla skit i timmar. Jättetrevlig kväll! 

Kom hem vid 23.30 och då var mini vaken. Supersnorig och hostig. "Det är pappas fel att jag inte kan sova. Han gav mig ingen nässpray. Det är ditt fel oxå, för du var inte hemma och höll koll på pappa." Micke är det svarta fåret. Han får jämt skäll av Viggo. Haha! 

(null)

(null)