2020 đŸ‘‹đŸŒ

Det hĂ€r Ă„ret.. 

2020 började i SÀlen. MÄnaderna rullade pÄ..

  • Vi blev med pandemi. 
  • Viggo fyllde 5 Ă„r 💚
  • Peakis och jag var pĂ„ Steam
  • Jag fick vĂ€rldens 30-Ă„rsfest
  • Vi fick sommarlov
  • Poolen blev klar
  • Vi Ă„kte till Tylösand och High Chaparral 
  • Vi hade poolparty
  • Vi började jobba igen
  • Jag fick löneförhöjning (good one)
  • Och nu Ă€r vi Ă„ter igen i sĂ€len, för att avsluta detta Ă„r. 
Detta Ă„r blev inte alls som jag hade tĂ€nkt. Vi hade sĂ„ mycket planer. Det Ă€r vĂ€l nĂ„gon mening med det ocksĂ„ tĂ€nker jag.. Hur trĂ„kigt det Ă€n Ă€r. 

Förra nyĂ„ret var det fullt med folk hĂ€r med oss. I Ă„r Ă€r det bara vi. Det finns en charm med det ocksĂ„ men jag saknar mina vĂ€nner sĂ„ mycket! 💔 

Det hĂ€r Ă„ret har varit bra ocksĂ„. Jag har aldrig trĂ€nat sĂ„ mycket som nu. Och det Ă€r jag jĂ€tteglad för. 

2020 har varit ett ensamt Ă„r. HĂ€r under hösten/vintern kan jag rĂ€kna pĂ„ en hand hur mĂ„nga ggr jag har trĂ€ffats och umgĂ„tts med vĂ€nner. Jag har stora förhoppningar pĂ„ 2021, jag har stora förhoppningar pĂ„ vaccinet. Den jag saknar att krama Ă€r min mormor. Min lilla mormor ❀

Jag vet att det Ă€r imorgon, men gott nytt Ă„r ✹

(null)