Fredag 27 mars ☀️

Vilken dag vi har haft 💕

Igår eftermiddag bestämde vi oss för att åka till sälen. Vi har takfönster på vår stuga, snön får inte ligga på iaf inte när det töar, då kan det komma in massa fukt. Så vi kände att det var dags att åka upp och ta tag i måsten. Jag mår sååå mycket bättre nu, känner mig helt frisk. Hostan och förkylningen är kvar. Men den kommer förmodligen sitta i ett tag.. 

Hur som helst. Vi kom upp igårkväll. Viggo var så extremt laddad för en helg i sälen, så honom fick vi i säng vid 23 😳 Han skulle sitta uppe med oss, äta ölkorv och snacka skit. "Det är ju så vi gör här i sälen." Vi fick lära oss nåt nytt. 

Idag efter frukosten kopplade vi in Viggos Nintendo. De som spelade var jag och Micke. Hur kul som helst 😂 

Vid lunch kom Kristoffer och Kasper. Vi var ute hela dagen. Barnen byggde snögrottor och vi satt i solen. Underbart! På kvällen grillade vi. Blev en jäkla pangmiddag. Har ätit upp dom kilona jag tappade när jag var sjuk.. med råge dessutom.. 🤦🏼‍♀️ 

Väldigt bra dag! Vi gör en repris imorgon 🙌🏼

(null)