Måndag 29 juni.

Hur mitt humör beror helt på vädret. Idag, världens tråkigaste väder. Jag blir helt deprimerad. Ingenting är kul & ingenting är bra. Jag ser bara massa problem & blir grinig. Mitt tålamod blir som bortblåst. Usch!

& självklart dagar som denna strular det för M så han får jobba, jobba & jobba lite till. Stackarn! 😕 

Men iaf, idag på morgonen åkte jag & V ut till Kumla för att äta frukost med lilla mamma. Efter det åkte vi direkt till J & hennes barn ❤️ Suuuupertrevligt! 
Hemma gjorde vi ingenting, det var då mitt humör sjönk till botten. Dagar som denna vill jag bara låsa in mig, krypa upp i soffan & kolla på serier. Men har man en aktiv liten man så går det inte så bra. Mitt humör smittar såklart av sig, så han har varit grinig han oxå. Bra kombination.. 
Nu sover iaf han & Astrid. Astrid agerar fotpall åt mini mannen ❤️ 
 

1
Big

Hatar sånna dagar :( men det är viktigt att man försöker tänka att det är ok att ha sånna med. Hur ska du annars orka med de bra dagarna? 😘❤️

Svar: ❤️❤️❤️ bästa du!
sofiagehlin.blogg.se