Fredag 29 maj.

Idag har jag och lilleman hängt med Anna kusin. Vi var in på hm en sväng. Hittade två fina linnen och ett par örhängen som jag köpte 👍🏼 
Vi åt lunch och handlade lite mer på Apoteket. Hänger där varje dag! Är det inte koksaltlösning så är det kroppspuder. 

Väl hemma fick Viggo sig ett långt bad. Jäklar va han plaskar runt. Sen somnade han naken i soffan. Han sover än! Helt slut kille ❤️ 

Nu till nått jättetragiskt. 
Min Ziimba bor ju i Kumla. Imorse när mamma och pappa låg i sängen hörde dom hur två katter slogs. Mamma säger till pappa "Nu är Ziimba ute och slåss igen." Precis efter det hör dom en duns. Eller mer en smäll. När pappa ska åka på möte vid 12 ser han hur det ligger en katt i dikeskanten. Vår grannes katt. Den var överkörd över bakdelen, så den hade släpat sig till diket. Den stackarn levde! Pappa sprang till grannen och dom hämtade sin katt och åkte järnet in till veterinären för avlivning 😢 
Min Ziimba har inte kommit hem sen dess! Han är alltid hemma när mamma kommer från jobbet, han har en inbyggd klocka. Pappa, jag och mamma har letat och ropat efter honom. Men ingen Ziimba 😭 körde bilen över båda två? Ligger Ziimba och lider någonstans? Eller blev han bara rädd? Är han död? Vart är han?! 

Hur i helvete kan man vara så jävla dum och inte stanna när man kör över ett djur? Framförallt någons husdjur? Jag vet hur fort dom kör förbi i Kumla. Det är 50, men dom flesta kör så mycket fortare! Fattar inte... 😔 




Min Ziimba ❤️