Fredag 26 maj ☀️

Vädret ❤


Min födelsedag var toppen! 
Morgonen började med kaffe & sång. Micke & Viggo tog ton 👏🏼
På jobbet hade vi vandring hela dagen. Vi gick i någon skog, till en sjö för att sedan grilla. Hur mysigt som helst! 
Jag fick ställa mig på en stubbe & hela särskolan sjöng för mig ❤ älskade ni! 

När vi kom tillbaka till skolan fick jag blombud till jobbet. Finaste buketten jag sett! Från mina killar 💕


När jag kom hem fick jag en flaska champagne & en resa. Mina killar kan överraska! 😍

Micke fixade plankstek till middag. Svingott. Sen somnade jag med Viggo vid 20. 😂 

Igår var vi ute & lekte hela förmiddagen, jag gjorde tårta & städade. Vid 14 kom min mormor, morfar, farmor, farfar, lillebror, pappa, mamma & Jadde ❤ 
Tack för att ni kom & för presenterna. Jadde vet EXAKT vad jag behöver, hon fick en chock när hon hörde att jag aldrig ägt en hårfön. Så det fick jag en plus underbara produkter från rituals. 😍 
På kvällen åkte vi till mina föräldrar & åt tacos. Micke jobbade. 

Han kom hem vid 21, då hoppade vi ner i bubblet. Supermysig kväll! 

Nu sover Viggo & jag passar på att steka i solen. Underbart! 

1
Jadde

En kvinna vet vad en kvinna behöver 😘