Tisdag 4 december ✨

Vilken dag! 
När ungen är för snorig för att vara hos dagmamman, men för pigg för att bara vara hemma.. kaos! "Vad ska vi göra nu? Vad ska vi göra sen? Vad ska vi göra efter det?" Det ska hända någonting hela tiden. Jag hinner inte med. Det byts aktivitet hela tiden. Jag känner mig sjuk efter idag. Först drar han fram papper & en miljon färgpennor. Vi ritar i två minuter. Sen släpas det fram lastbilar & grävmaskiner. Då ska vi leka med det. Efter 2 minuter ska vi leka med bilar. Då släpas det fram. Exakt så där har vi haft det h e l a dagen! 

Jag fick en pause när farmor & farfar hälsade på. Det var skönt! Tack. 

På kvällen kom Sara hit & åt mat. Jag & Viggo hade bakat chokladbollar, så vi fick det till efterrätt. Gott! Sen fick vi äntligen tummen ur & bokade sälen. Ä N T L I G E N ! Det ser vi sjukt mycket fram emot. LOVELY. 

(null)

Jag var tvungen att testa min afterski outfit. Satt som en smäck. Vilket betyder att jag alltså inte har gått ner i vikt, inte i år heller. Men det kommer. Det ska jag ta tag i nu, här snart. Eller iaf inom en snar framtid. Efter jul eller så ;) no stress! 

Sovdags. En vabdag till imorgon. Sen tänker jag att vi är redo igen. Innan vi båda klättrar på väggarna!