Söndag 18 februari.

I fredags jobbade jag min sista dag på särskolan. Gråtfest delux! Herre min gud va jag kommer att sakna att åka dit varje morgon. Fick så himla fina blommor, presenter, kort från barnen & även fantastiska ord från ledsna föräldrar. Mitt hjärta dör! 💔 
Känner på riktigt ångest. Att någon annan ska finnas där för "mina" barn & inte jag! Nu bryter jag ihop igen.. usch! 😭 

Efter jobbet hämtade jag upp Sara, vi var bjudna på inflyttningskalas hos vår älskade vän. Så himla roligt att träffa henne. Så stolt & nöjd över sin lägenhet. Vi fick en rundtur på gruppboendet, otroligt fräscht & fint. Så glad för hennes skull! 

På kvällen hängde vi hemma hos Sara. Katia kom oxå. Vi lagade mat, drack bubbel & pratade i timmar. Mysigt! 

I lördags var vi bara hemma. Vi städade, lekte ute & inne. På eftermiddagen gick jag & Sara en promenad. Superskönt! På kvällen blev det en spontanbastu. Jag, Micke & Sara. Vår Hedberg är helt jävla bananas så hon sprang ut & gjorde snöänglar i baddräkt. Gaaalning!! Svinkul kväll! 

Idag åkte jag, mamma & mormor till skultuna. Jag köpte en ljusstake i silver "lilja" tror jag att den heter. Älskar den. Åt lunch & bara umgicks. Supermysigt! Sånt gör vi alldeles för sällan. Fattar egentligen inte varför. Så svårt är det inte att få ihop en träff tillsammans. 

(null)

(null)
Nu på kvällen åt vi tacos, lekte polis & kollade på någon ny barnfilm. Handlar om en liten bläckfisk. Söt film 😍 

Imorgon ska jag åka & hälsa på på mitt nya jobb. Det ska bli spännande!