Torsdag 26 juli ☀️

Vilken bra dag vi har haft! 

Jag började dagen med sovmorgon & kaffe i lugn & ro. Jag var helt ensam hemma, så det blev verkligen i lugn & ro. 

Sen packade jag badväskan & drog ut till Kumla. Där mötte jag upp mitt favoritgäng & drog vidare till tärnabadet. På eftermiddagen firade vi min älskade lillebror son fyller 25 år idag. Micke fick ett psykbryt på mig när jag berättade att jag köpt massa hudvårdsprodukter till honom. "Vem fan vill ha fia? Kunde du inte komma på någonting bättre?" Oh well. Jag hade blivit glad iaf... 

På kvällen kom Micke vän över med sina två barn. Barnen lekte för att sedan åka till skugganbadet & svalka sig. När de åkte hem kom våra grannar över med barn. Åter igen blev det massa lek & vi vuxna fick umgås. 23.30 gick de hem & viggo somnade direkt i vagnen. Alldeles föe varmt för att sova inne. 

Som sagt, grym dag med massa roligheter. Får se vad morgondagen har att bjuda på. 

(null)

Jag köpte den här till Viggo idag. Det blev succé! Herregud va han älskade att leka i den här. Grym 😍