Tisdag 13 november.

Intensiv dag, jag gillar när det händer något hela tiden. Då går dagarna så fort! Helt plötsligt var kl 16 & jag fick åka hem. Det var naaaajs ✌🏼 

När jag kom hem möttes jag av blommor, choklad & färdiglagad mat. På riktigt, han är fantastisk! Viggo har varit med micke hela dagen då han fortfarande inte är pigg. Eller pigg egentligen, det är andningen som är otroligt tuff. Han får jättesvårt att andas när han rör sig det minsta. Jag hatar det, får sån panik när jag hör hur kämpigt det är. 
Iaf så hade Viggo varit fantastisk att ha med sig idag, så Micke åkte & köpte lego för halva lönen. Det var dom julklapparna det.. & jag som älskar att bygga lego blev ju manisk. Jag höll på i fyra timmar med att få ihop nån jäkla polisstation. Blev ju inte lättare av en liten man som rev allt konstant. Men som Viggo säger "så kan det bli." 

Nu här under kvällen har andningen blivit mycket kämpigare, så vi funderar starkt på att åka in. Sist vi var på återbesök tyckte läkaren att vi kunde dra ner på medicineringen, vilket vi gjort. Men blir han så här dålig av en förkylning vet jag inte om jag kommer dra ner så mycket mer. Snarare öka på igen. 

(null)