Måndag 18 februari.

Att komma upp imorse var lätt, konstigt nog! Jag hade en bra morgon och en bra dag på jobbet. 

När jag kom hem var det fortfarande ljust 🙌🏼 Jag, Viggo och Micke spelade spel. Jättemysigt! Viggo har blivit sååå mycket bättre på turtagning. 

Sen lagade vi mat. Viggo önskade ugnspannkaka. Det är den nya favoriten. Han äter som en häst med äppelmos på. Så glad att han äntligen äter annat än köttbullar och korv. För några dagar sedan fick han till och med ner lite pasta. Och det kunde han äta utan att kräkas. Han frågade sin morfar "mossa, kan du snälla lära mig att äta makaroner." Han hatar konsistensen av pasta. Han äter inte heller potatis. Men det kommer, sakta men säkert :) 

Inget spännande har hänt alls idag.. förutom att vi drog oss ur "budgivningen". Mäklaren återkommer aldrig. Så vi lägger ner den där stugan. Det går liksom inge vidare för oss.. men jag är säker på att allt som händer har en mening. Det mesta iaf.. 

Nu har jag babblat massa skit igen, så sov gott! 

(null)