Torsdag 21 mars.

Igår drog Viggo och Micke till sälen, lite spontant sådär. Jag blev kvar hemma med hus, katt och jobb. Känner mig bara en aning avundsjuk.. 

Igår tittade jag på serier exakt hela kvällen. Efter 11 timmars jobb kände jag att jag var värd det. Otroligt skönt att faktiskt få komma hem och bara vara. 

Idag var det segt att gå upp. Huvudet dunkade, supersnorig och allmänt trött. Tog mig upp och kom i väg. Trots min sega start blev arbetsdagen fab! Slutade 15, åkte och köpte grejer till Viggos kalashelg. 
Denna kväll har jag roat mig med TV3 dokumentär och slagit in födelsedagspresenter. Snart är det dags, snart fyller min kille 4 år. Som han längtar. 

Imorgon kommer Viggo och Micke hem. De har åkt skidor, varit på Walle show och badat. Viggo skvallrade imorse "vet du mamma? Igår bastade vi. Sen sprang vi ut och rullade oss i snön." Så de har haft fullspäckade dagar. Kul för dom! 

Sov så gott. 😘 

Vi har rockat sockorna idag. Även gofika på klassmötet 🤭 

(null)

(null)